Monday, November 9, 2009

aku buta seni?

betul ker aku buta seni?sebab ada satu mamat tu lah kan..si polan a/l si polan tu komen lukisan aku..dia cakap aku lukis x ada seni..x halus lukisan aku..lol..aku bukan ambik kelas pendidikan seni pun time spm dulu,kelas melukis cuma 4bln jer aku g,tu pun lepas spm..aku lukis ikut mood just minat2 jer..masih lagi dalam proses belajar..kalo mood aku ok,so lukisan aku ok lah kan..lagi pun aku taw,aku kena banyak explore pasal drawing ini..tapi aku masih lagi berpuas hati lah dengan hasil kerja aku..tapi yang kelakar nyer mamat tu komen jer lebih,bila kau soh lukis dia x nak lak..kalo setakat lukis orang lidi adik aku yang darjah satu pun pandai lukis gak..siap wat baju n seluar lagi kat orang lidi tu..hahahahaha...korang sendiri tengok dan komen lah..betul ker aki buta seni?????

ni ker yang dinamakan buta seni??art work aku yang terbaik aku rasa yang dapat aku hasilkan
.kalo setakat lukis benda ni...aku pun leh lukis jugak lah...



apa2 pun terima kasih lah kat mamat tu sebab komen2 lukisan aku kat blog achikgaleri.blogspot.com...aku amat hargai setiap komen dah pandangan anda...:)

0 comments:

Post a Comment

tak kan baca jer wokk.komen2 lah cikit..sakit tangan taip,sakit mata tengok,sakit otak bikin ayat...hahaha:)..tq coz visit my blog